Правила поведінки здобувача освіти
в закладі освіти

Затверджено
на засіданні
педагогічної ради
___________________

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

  1. Правила поведінки учнів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України , органів місцевого самоврядування, Статуті школи.
  2. Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя до майбутнього уроку.
  3. Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути, а також токсичні речовини і таблетки.
  4. Не можна вживання непристойних виразів і жестів.
  5. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти зі школи та її території в урочний час.
  6. У разі пропуску занять учень зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов’язаний представити довідку з медичної установи.
  7. Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  8. Поза школою учні поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
  9. Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
  10. До учнів, які привласнили чужі речі, застосовуються дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  11. Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі, належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи, черговому вчителю, класному керівнику або шкільній адміністрації.
  12. Булінг є неприпустимою формою поведінки учнів у школі та за її межами.
  13. Не дозволяється жувати гумку, учні можуть користуватися на уроках гаджетами лише для навчання. Слід дотримуватись правил користування мобільним зв’язком (правила розроблені адміністрацією навчально-виховного комплексу, учнівським самоврядуванням та батьківським комітетом).
  14. Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
  15. На першу вимогу вчителя учень зобов’язаний давати щоденник.
  16. Учень повинен щодня вести записи домашніх завдань у щоденнику.
  17. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

 

ІІ. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

  1. Учні входять до класу за дзвоником. Не слід запізнюватися на уроки без поважних причин.
  2. Під час уроку не можна ходити по класу без дозволу вчителя, голосно розмовляти, кричати, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.
  3. За кожним учнем у кожному кабінеті закріплено окреме місце. Кожен учень відповідає за збереження санітарного стану та майна на своєму робочому місці.
  4. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
  5. Учень на уроці зобов’язаний виконувати всі вимоги вчителя.
  6. Під час відповіді на запитання вчителя учень повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.
  7. Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  8. На уроці учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  9. На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов’язково присутні в залі.
  10. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас.
  11. Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.
  12. Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

 

ІІІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ УРОКІВ

  1. Під час перерви учень зобов’язаний:

– підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;

– вийти з класу, якщо попросить вчитель;

– учні на перервах знаходяться на своєму поверсі;

– підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху;

– при зустрічі з вчителями, батьками, дорослими відвідувачами школи учні вітаються і звільняють дорогу;

– учням не потрібно входити до вчительської без дозволу;

– не слід вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.

  1. Час перерви — особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, але не повинен заважати іншим.
  2. Під час перерви учні можуть вільно пересуватися по школі, окрім тих місць, де їм не можна знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня).
  3. Під час перерв не можна бігати по школі, по сходах, поблизу віконних отворів, грати в м’яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.
  4. Під час перерв не штовхати один одного, не гратися в небезпечні ігри, не застосовувати фізичну силу.
  5. У школі та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
  6. Не рекомендується самовільно відкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
  7. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

 

ІV. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ

  1. Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
  2. Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
  3. Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.
  4. Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  5. Слід вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні.
  6. Учні самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.
  7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
  8. Не заходити в їдальню у верхньому одязі.

 

  1. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ
  2. У школу учні повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у суспільних місцях. Стиль одягу – діловий, класичний. Для уроків фізичної культури обов’язкова спортивна форма.
  3. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
  4. Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
  5. Не можна зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.
  6. Не потрібно знаходитися в школі у верхньому одязі без особливих на те причин.
  7. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.
  8. На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації вчителів та на свій розсуд (обов’язково обговоривши це з батьками).

 

VІ. ЧЕРГОВИЙ ПО КЛАСУ І ГІМНАЗІЇ

  1. Черговий по класу учень під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.
  2. Черговий учень має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.
  3. Черговий клас по школі має приступити до чергування за 30 хв. до початку занять. Чергування по школі триває один навчальний тиждень протягом робочого дня.
  4. Чергові учні допомагають черговому вчителю у здійсненні контролю за чистотою, порядком по школі, роблять записи у «Журналі відвідування учнями школи».

 

VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Учні не мають права під час знаходження на території школи і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров’я самого себе та оточуючих.
  2. За порушення цих Правил та Статуту школи учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:

– усне зауваження;

– запис зауваження в щоденник;

– виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики;

– відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.

  1. Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться школою.

 

 

 


·       Як поборот булінг: Інструкція для батьків

·       Як побороти булінг: інструкція для батьків та вчителів

·       ЩО ТАКЕ БУЛІНГ ТА ЯКІ ЙОГО ПРИЧИНИ

·       Булінг – це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом.

·       Кривдники можуть знайти безліч причин щоб цькувати дитину: зовнішність, що не вписується у загальноприйняті рамки, поведінка, думки, які не збігаються з думкою більшості, тощо.

·       Яскравими прикладами булінгу є словесні образи, навмисне неприйняття дитини до колективу, шантаж та навіть побиття.

·       Успіхи у навчанні, матеріальні можливості та навіть особливості характеру можуть стати основою для булінгу. Крім того, жертвою булінгу може стати також той, кому складно спілкуватися з однолітками, хто поводиться відлюдкувато чи, навпаки, провокативно”, – зауважують психологи.

·       Частіше за все люди, що цькують, вважають, що це смішно і в цьому немає великої проблеми чи трагедії, а також, що дорослі не будуть звертати на це увагу.

·       ЯК ВІДРІЗНИТИ БУЛІНГ ТА СВАРКУ МІЖ ДІТЬМИ

·       Булінг супроводжується реальним фізичним чи психологічним насиллям: жертву висміюють, залякують, дражнять, шантажують, б’ють, псують речі, розповсюджують плітки, бойкотують, оприлюднюють особисту інформацію та фото в соціальних мережах.

·       В ситуації булінгу завжди беруть участь три сторони: той, хто переслідує, той, кого переслідують та ті, хто спостерігають.

·       Якщо булінг відбувся, він може повторюватися багато разів.

·       ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ВАШУ ДИТИНУ ПІДДАЮТЬ ЦЬКУВАННЮ

·       Перше, що треба зрозуміти – діти неохоче розповідають про цькування у школі, а тому не слід думати, що у перший же раз, коли ви спитаєте її про це, вона відповість вам чесно. Тому головна порада для батьків – бути більш уважними до проявів булінгу.

·       Якщо ваша дитина стала замкнутою, вигадує приводи, щоб не йти до школи, перестала вчитись, то поговоріть з нею. Причина такої поведінки може бути не у банальних лінощах. Також до видимих наслідків булінгу відносять розлади сну, втрату апетиту, тривожність, низьку самооцінку. Якщо дитину шантажують у школі, вона може почати просити додаткові гроші на кишенькові витрати, щоб відкупитись від агресора.

·       Якщо цькуванню піддають вашу дитину, то обережно почніть з нею розмову. Дайте зрозуміти, що вам можна довіряти, що ви не будете звинувачувати її у тому, що вона стала жертвою булінгу.

·       Розкажіть дитині, що немає нічого поганого у тому, щоб повідомити про агресивну поведінку щодо когось учителю або принаймні друзям. Поясніть різницю між “пліткуванням” та “піклуванням” про своє життя чи життя друга/подруги.

·       Також не слід у розмові з дитиною використовувати такі сексистські кліше, як “хлопчик має бути сильним та вміти постояти за себе”, “дівчинка не повинна сама захищатись” та інші. Це тільки погіршить ситуацію.

·       ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ СТАЛИ СВІДКОМ ЦЬКУВАННЯ

·       ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ЯКА ЦЬКУЄ ІНШИХ

·       Ми вже казали, що в ситуації булінгу завжди беруть участь три сторони, а тому, коли ви дізнались про цькування у школі, не слід забувати про тих, хто ображає. Психологи зауважують, що дитині, яка булить інших, увага та допомога потрібна не менше, ніж тій, яка страждає від булінгу.

·       Відверто поговоріть з нею про те, що відбувається, з’ясуйте як вона ставиться до своїх дій і як реагують інші діти. Ви можете почути, що “всі так роблять”, або “він заслуговує на це”. Уважно вислухайте і зосередтеся на пошуці фактів, а не на своїх припущеннях.

·       Не применшуйте серйозність ситуації такими кліше, як “хлопчики завжди будуть хлопчиками” або “глузування, бійки та інші форми агресивної поведінки — просто дитячі жарти і цілком природна частина дитинства”.

·       Ретельно поясніть, які дії ви вважаєте переслідуванням інших. До них відносяться: цькування, образливі прізвиська, загрози фізичного насильства, залякування, висміювання, коментарі з сексуальним підтекстом, бойкот іншої дитини або підбурювання до ігнорування, плітки, публічні приниження, штовхання, плювки, псування особистих речей, принизливі висловлювання або жести.

·       Спокійно поясніть дитині, що її поведінка може завдати шкоди не тільки жертві, а й усім оточуючим. І щодалі це заходитиме, тим гірше булінг впливатиме на всіх учасників.

·       Дайте зрозуміти дитині, що агресивна поведінка є дуже серйозною проблемою, і ви не будете терпіти це в майбутньому. Чітко і наполегливо, але без гніву, попросіть дитину зупинити насильство. Скажіть дитині, що їй потрібна допомога, а тому ви тимчасово триматимете зв’язок з учителями, щоб упевнитись — дитина намагається змінити ситуацію.

·       Загрози і покарання не спрацюють. Можливо, на якийсь час це припинить булінг, та в перспективі це може тільки посилити агресію і невдоволення. Буде зайвим концентрувати увагу на відчуттях дитини, яку булять. Той, хто виявляє агресію, як правило відсторонюється від почуттів іншої людини.

·       Пам’ятайте, що агресивна поведінка та прояви насильства можуть вказувати на емоційні проблеми вашої дитини та розлади поведінки. Порадьтеся зі шкільним чи дитячим психологом.

 

 


Про зарахування до 1 класу


Download
наказ про зарахування 2023.pdf
Adobe Acrobat Document 340.1 KB

Прийом дітей до 1 класу


                                Шановні батьки майбутніх першокласників                                               2023-2024 навчального року!

Ягубецький ліцей Христинівської міської ради Черкаської області  оголошує прийом учнів до 1 класу на 2023-2024 навчальний рік.

У 2023– 2024 навчальному році

з першокласниками працюватиме

доброзичлива, вимоглива, толерантна, любляча дітей

АНДРУЩАК Ольга Борисівна.

 

Прийом дітей до 1 класу

Зарахування до школи буде відбуватися згідно з Наказом Міністерства освіти і науки  України № 367 від 16.04.2018.

Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:

  • заяву на ім'я директора  закладу,
  • копію свідоцтва про народження дитини,
  • медичну довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о ( до 1 вересня 2023 р.)

 

 Документи приймаються щодня (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 16.00.


Наказ "Про затвердження форми організації освітнього процесу на ІІ семестр 2022 - 2023 н. р."


Download
Про організацію освітнього процесу.pdf
Adobe Acrobat Document 212.0 KB

Про зарахування учнів до 1 класу



Правила поведінки у соцмережах


    Спільно з працівниками правоохоронних органів 04.02.2022р. було організовано проведення превентивного виховного заходу з учнями щодо правил поведінки у соціальних мережах, про недопустимість участі у телеграм-чатах та телеграм-каналах з тематикою «деанонімізація» , де поширюються фото та відео-матеріали завідомо неправдивих повідомлень про загрози вибухів, процес евакуації та перевірки об’єктів «мінування», надсилаються повідомлення з проханням «замінувати» заклади тощо) та попередити про кримінальну та адміністративну відповідальність за здійснення чи замовлення повідомлень терористичного характеру, штрафи для їх батьків і звернули  увагу учнів на те, що в переважній більшості повідомлення про «замінування» закладів освіти надходять на замовлення учнів та студентів, які є підписниками вищезазначених спільнот у месенджері «Telegram». Наголошено було на необхідності проведення профілактичних бесід з дітьми та попередити про негативні наслідки таких неправомірних дій.


4-тижневе меню _ зима_2022

Download
чотиритижневе меню зима.pdf
Adobe Acrobat Document 916.7 KB

Порядок дій населення у разі оголошення евакуації (Пам'ятка)

Download
Пам'ятка
797_1150158473.pdf
Adobe Acrobat Document 198.4 KB

Про зарахування до 1 класу 


Які предмети на ДПА у 2021 році будуть складати учні 4-х, 9-х та 11-х класів


Правила прийому на навчання на 2020-2021 н.р.


Шановні батьки майбутніх першокласників 2020-2021 н. р.

Ягубецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів оголошує прийом учнів до 1 класу на 2020-2021 навчальний рік

 

Зарахування до школи буде відбуватися згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 367 від 16 квітня 2018 року.

Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:

  • заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу,

  • копію свідоцтва про народження дитини,

  • медична довідка за формою первинної облікової документації № 086-1/о ( до 31 травня 2020 р.)

 

Документи приймаються щодня (крім вихідних та святкових днів) з 8.00 до 16.00.